<3<3

kommer ihåg första gången vi sågs, då åkte jag buss till dig :)
pirrade i hela kroppen då, när jag nästan var framme såg jag du stog där med lilla hunden och väntade på miiig :)
klev av bussen och fick en gosig kram och puss av dig då! <3
nu har vi snart varit tillsammans i 3 månader och är fortfarande lika kär och galen i dig, fast ännu mera nu
vi har haft så roligt tillsammans och mer roligt kommer vi ha
längtar tills det blir sommar så vi kan vara ute mera och bada och åka till din mamma och massa annat
vi har varit med varandra nästan varje dag sen vi blev tillsammans och skulle kännas jobbigt och tråkigt att vara utan dig..
älskar att vakna upp med dig på morgonen och lägga mig på kvällen och veta att DU ligger brevid mig
alla pussar och kramar på morgonen
allt mys, allt bus, allt skratt
du är så underbar och du får mig att må så bra och glad, lycklig
du är det bästa som har hänt mig, har aldrig träffat en kille som jag har så mkt gemensamt med,
som gör mig så glad och mår bra med, som står ut att vara med mig varje dag, lika glad varje dag, massa mys, som aldrig bråkar med varandra, ja allt! :)
och snart hoppas jag att vi kan förlova oss, för jag vill alltid vara med dig och det kommer vi också!
att förlova sig betyder att man verkligen älskar sin partner- och det gör vi ju också + att det är gulligt att göra det
(har alltid velat gjort det, och du är den jag ska göra det med för jag älskar så enormt mycket)
kände att jag bara var tvungen att skriva av mig lite om mig och älsklingen..
kommer ihåg första gången vi sågs, då åkte jag buss till dig :)
pirrade i hela kroppen då, när jag nästan var framme såg jag du stog där med lilla hunden och väntade på miiig
klev av bussen och fick en gosig kram och puss av dig då! <3
nu har vi snart varit tillsammans i 3 månader och är fortfarande lika kär och galen i dig, fast ännu mera nu
vi har haft så roligt tillsammans och mer roligt kommer vi ha
längtar tills det blir sommar så vi kan vara ute mera och bada och åka till din mamma och massa annat
vi har varit med varandra nästan varje dag sen vi blev tillsammans och skulle kännas jobbigt och tråkigt att vara utan dig..
älskar att vakna upp med dig på morgonen och lägga mig på kvällen och veta att DU ligger brevid mig
alla pussar och kramar på morgonen
allt mys, allt bus, allt skratt
du är så underbar och du får mig att må så bra och glad, lycklig
du är det bästa som har hänt mig, har aldrig träffat en kille som jag har så mkt gemensamt med,
som gör mig så glad och mår bra med, som står ut att vara med mig varje dag, lika glad varje dag, massa mys, som aldrig bråkar med varandra, ja allt! :)
om folk bara visste HUR mkt jag älskar dej och att det finns ingen bättre kille för mig än dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0